tirsdag den 1. december 2015

Long time, no see ...

Halløj

Den her blog har ligget stille i årevis .. Jeg havde faktisk nærmest glemt den, men den dukkede op, da jeg var på en anden blog, hvor jeg pludselig var logget ind som Miras Univers ... sjovt, som computerens små cookies kan huske bedre end en selv :-D

Nå, men jeg fik lyst til at skrive en lille opdatering, ikke noget særligt - måske bare lidt om bøger?

Som folkeskolelærer har bøger og læsning tidligere været noget, man kunne finde tid til i ferierne - men som den eneste positive ting ved den her famøse nye arbejdstid som lærerene har fået, betyder det nu pludselig at jeg har en hulens masse fritid - hvor jeg faktisk har fri .. Og hvad er bedre at bruge fritid på end at læse??

Så de sidste par år har jeg fået læst VIRKELIG mange bøger - faktisk har jeg netop i disse dage nået min 50-book-challenge på Goodreads ... Hvis du vil se, hvilke bøger, jeg har læst i år, så tjek dette link: 

De sidste par år har jeg læst meget varieret litteratur - hvor jeg tidligere læste primært fantasy og historiske romaner, har jeg nu også kastet mig sulten over krimier og mere "hverdags-litteratur". Dog har jeg sidst på året vendt tilbage til lidt fantasy, og har bl.a. stiftet bekendtskab med Rick Riodan og hans mange gode ungdomsserier med Percy Jackson som omdrejningspunkt.

Jeg er begyndt at følge nogle forskellige bog-vloggere og bog-bloggere og fundet meget god inspiration ad den vej, og jeg glæder mig til mange nye og spændende bøger i den næste tid :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar