torsdag den 21. juli 2011

Hviledag ?

Pyha, jeg er træt og har vildt ondt i ryggen. I ren Tour de France-stil, tror jeg, at der er dømt hviledag !!

I går fik jeg også lavet rigtig meget, selv om jeg egentlig flere gange bare synes, at jeg lavede ingenting. Men jeg fik faktisk:

- malet skabslågerne 2 gange - tror faktisk at de er færdige nu, det må jeg ud og tjekke.
- vasket Mira
- plantet blomster og lagt sten i mit ene bed (det er her, den ømme ryg stammer fra!)
- støvsuget (eller altså .. fået Roomba til det)
- vasket 3 x vasketøj, hængt ud, taget ind igen og lagt sammen (hov, det er vist ikke lagt på plads?)
- hæklet 6 firkanter på mit tørklæde
- været på biblioteket og hente Da Vinci Mysteriet i illustreret udgave, som bliver næste projekt
- været ude og handle
- nippet visne blomsterhoveder i alle krukkerne på terrassen 

Nu vil jeg gå ud og kigge på mine skabslåger, og så vil jeg sætte mig i sofaen med mine hæklede firkanter og hører Genesis færdig. Mangler vist omkring 3 timer, den er rigtig spændende.

Mine hæklede firkanter, garnet er Noro Flower Bed, og opskriften er fra Hendes Verden  men inspirationen kommer fra Slagt en hellig ko og Strikkedillen.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar