lørdag den 23. juli 2011

Våd post og tristhed ...

Ja, det har bare været en af DE dage ... Vejret er trist, jeg er trist, hele historien fra Norge er til at blive trist af og det hele er bare trist med trist på.

Uden øvrig sammenligning, så var det her, hvad der lå i min postkasse i formiddags - våd post !!




Jeg har ellers fået lavet en del i dag. Jeg har malet to stole sidste gang - de står og tørrer - og så fandt jeg en skammel, som jeg tænkte, også skulle have hvide ben, så det er den i gang med et få. Den var i mørkt træ - jeg glemte at ta' et før-billede ... men lige nu ser den sådan her ud. Når den er færdig, skal den betrækkes med enten stof magen til mine køkkenstole, eller også det matchende, blomstrede stof jeg købte samtidig - og som jeg har planer om at sy sofapuder af. Skamlen skal stå sammen med min store lænestol i mit kommende "læse-hjørne" ... ja, planer er der nok af :-)


Det stribede stof er på mine køkkenstole - det blomstrede ligger og venter på rette projekt - måske skamlen?
Jeg har også fået læst og hørt en masse af Da Vinci Mysteriet - jeg mangler kun små 100 sider, så hvis jeg tar' mig lidt sammen, ka' jeg måske blive færdig i dag? Selv om det har været interessant at genlæse den med den illustrerede udgave, så var det alligevel ikke helt det samme som at læse den første gang. Det regnede jeg nu heller ikke med, men jeg synes måske alligevel ikke at genlæsningen har givet så meget nyt ..

Der er hæklet flere firkanter, men der er ikke garn nok til at få tørklædet så stort, som jeg gerne ville have det. Så jeg må forbi Karen Becker i Fuglebjerg - min lokale garn-pusher - og se, hvad hun kan byde på af supplementer.

Nåh ja - Domino ser ud som om, hun synes at dagens sofa-stund har været en fest - hun elsker at ligge i arm :-)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar