onsdag den 20. juli 2011

Storvask


Prinsessen er blevet vasket, og selv om hun er noget ynkelig undervejs, når pelsen er helt våd, så bliver hun så smuk når hun har fået rystet det værste vand af (på badeværelset, som bagefter ligner noget der er løgn)

Her sidder hun på terrassen og tørrer. Smukke Mira. Jeg havde store planer om at male en masse i dag, men der er tordenfluer i luften, og jeg kan overhovedet ikke klare de små krible-kraple-kryb. Så nu er jeg trukket indendørs, og overvejer hvad jeg skal bruge dagen på. 

Enten skal jeg bare sætte mig i sofaen med noget hækletøj, mens jeg hører videre på Genesis - men jeg kunne jo også prøve at lave et eller anden mere fornuftigt eller praktisk .. måske gi' mig i kast med køkkenskabene? Eller sortere tøj og smide ud? Eller køre på biblioteket? Eller mine årsplaner lidt opmærksomhed? Ja, der jo ting nok man kunne tage sig til :-)


Ingen kommentarer:

Send en kommentar